NATschool gebruikersdag: the day after


De afgelopen dagen heb ik (toeval?) via taakgroepvergaderingen en NL-Portfolio een aantal reacties op de gebruikersdag mogen opvangen. De meeste waren positief omdat er aandacht werd besteed aan practische zaken zoals content en organisatie. Aangezien de bezoekers uit alle onderwijslagen komen, kan het gebeuren dat de positieve reactie van een VO-docent (“dit was een eyeopener!”) een negatieve reactie is van een HBO-docent (“dit wist ik al”). De volgende twee wil ik u niet onthouden:

Ik vond de presentatie van Wim Nas heel inspirerend, daarvoor zat ik bij iets over grassroots dat volgens mij helemaal gericht was op Fontys zelf. Maar wel goed om weer eens mensen te spreken.

Ik ben trouwens wel met een tevreden gevoel uit Den Bosch weggegaan. Op technisch niveau had ik niet zoveel bij mijn workshops te zoeken, maar er is wel een ideeenstroom op gang gekomen m.b.t. beheer, vorm en aanbod van content.

Maar ja, het aanbod aan workshops was zo groot dat er voor iedereen wel iets van zijn of haar gading te vinden was.

Afijn, was u er niet bij, lees dan nog wat reacties bij Willem Karssenberg en Antoine van Dinter en/of bekijk het filmpje.

Geef een reactie

